0 0.00

משלוחי פרחים לסילבסטר

פלאוור פוינט – Flower Point – פרחים – מתנות – אהבה !


אם חיפשתם אחר משלוחי פרחים לסילבסטר או משלוחי פרחים לנובי גוד בהחלט הגעתם למקום הנכון. חנותנו ממוקמת בסמוך למרכז הקניות בילו סנטר. ממש כמו פרח בשממה, באנו להאיר ולשמח אתכם עם פרחים טריים ומרהיבים, מתנות מיוחדות ואווירה צעירה , נעימה וחדשנית.

אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של זרי פרחים מיוחדים, סידורי פרחים, זרי כלה, קישוטי רכב, בלונים, מארזי שוקולד איכותיים, סחלבים, עציצים לבית ולמשרד, סיגרים משובחים, יינות ומשקאות ועוד..
בנוסף, תמצאו אצלנו מגוון רעיונות לעיצוב הבית – אגרטלים, קערות, ואזות, סלסלות מיוחדות וכו'.
סוקולנטים מיוחדים, קקטוסים עמידים לבית, ועוד מגוון רחב של צמחים עמידים במיוחד.

להלן פרטים לגבי משלוחי פרחים לסילבסטר !

סילבסטר או ליל סילבסטר הוא שם נפוץ בישראל ובמדינות רבות, בעיקר במרכז אירופה, ללילה שבו מתחלפת השנה על פי הלוח הגרגוריאני, כלומר הלילה שתחילתו ב-31 בדצמבר והמשכו ב-1 בינואר. בלילה זה נהוגות חגיגות במדינות רבות בעולם, בכלל זה במדינות שאינן נוצריות. וחלק מהנוצרים משתתפים בו בטקס המיסה.
ערב השנה החדשה נחוג כמעט בכל רחבי העולם, גם במדינות שהנוצרים אינם מהווים את מרבית האוכלוסייה, כמו יפן, הודו, טורקיה, סין, תאילנד, טאיוואן וגם בישראל. התפוצה הרחבה של החג נובעת מאימוצו הגלובלי של לוח השנה הגרגוריאני כלוח שנה לצורכי מסחר, תרבות וכלכלה, ומכך שהחג אינו נושא סממנים דתיים מובהקים – בניגוד לחג המולד למשל. עם זאת, בערב הסעודית קיים איסור על מסיבות פומביות בסילבסטר או על מכירת מוצרים הקשורים אליו.
ליל השנה החדשה נחגג במסיבות ששיאן בחצות הלילה, עם התחלפות השנה ונחתם בנשיקה. כיכר טיימס בניו יורק, קנתה לעצמה שם ברחבי העולם כאחת מזירות המסיבה הראשיות. מעל בניין כיכר טיימס 1 נתלה כל שנה כדור זמן ענק היורד לאורך מוט החל מהשעה 23:59 ועד חצות. מסיבות נוספות נערכות במקומות ציבוריים נוספים ברחבי העולם כמו גם במועדונים ובבתים פרטיים. מנהג נפוץ נוסף הוא יריית זיקוקין די-נור במרכזי הערים הגדולות.
במדינות רבות 1 בינואר (New Year's Day) הוא חג ויום חופשה רשמי. להבדיל מ-31 בדצמבר, שאיננו חג, ערב לקראת החג (New Year's Eve).
נובִי גוֹד (ברוסית: Новый Год, "השנה החדשה") הוא חג לציון תחילתה של השנה האזרחית. החג נחוג במדינות ברית המועצות לשעבר בלילה שבין 31 בדצמבר ל-1 בינואר. החג נחוג גם בידי מהגרים ממדינות ברית המועצות לשעבר ובני משפחתם במדינות שונות בעולם, בהם חלק מהעולים שבאו מברית המועצות מאז שנות ה-90 למדינת ישראל.
אנו ממליצים להיערך מראש לסילבסטר ו – נובי גוד יום עמוס האהבה הזה ולבצע הזמנות מראש באתר הבית שלנו או ליצור קשר עם החנות בטלפון 08-9190066.
אם בכל זאת איחרתם את המועד או סתם שכחתם מיום הסילבסטר או נובי גוד אל דאגה, אנחנו כאן בשבילכם גם במשלוחי פרחים לסילבסטר ואפילו איסוף עצמי בחנות פרחים המהממת שלנו.
 אצלנו ב – Flower point  פרחים – מתנות – אהבה – בהחלט תמצאו את כל מה שחיפשתם,
החל מ – זרי פרחים לסילבסטר , זרי פרחים לנובי גוד ,  סידורי פרחים לסילבסטר , סידורי פרחים לנובי גוד , ורדים לסילבסטרורדים לנובי גוד , מתנות נחמדות, בלונים, מארזי שוקולד מתוקים, עציצים וסחלבים, צמחים לבית ולמשרד, שוקולדים, ורדים לסילבסטרורדים לנובי גוד , בלונים בכיתוב אישי למשל – happy new year , שנה טובה , с новым годом с новым счастьем או כל כיתוב אחר שרק תבקשו. 
אנו מזמינים אתכם לבקר אצלנו בחנות פרחים והמתנות שלנו הממוקמת ברחוב בוסי סנט ג'ורג 20 במתחם הקניות הגדול בישראל בילו סנטר ( עקרון 2000 ) צמוד לעיר רחובות. אצלנו בחנות הפרחים נשמח להציע לכם מגוון רחב של מוצרים, זרי פרחים לסילבסטר , עציצים, בלונים מתנות לסילבסטר או מתנות לנובי גוד
אם אתם מעוניינים לשלוח זר פרחים או מתנה מיוחדת לבן/בת הזוג, אמא ואבא, סבא וסבתא, חברים לעבודה, קולגות או כל אדם אהוב עבורכם אנו מציעים שירות משלוחי פרחים לסילבסטר ושירות משלוחי פרחים לנובי גוד באזורים נרחבים – משלוחי פרחים למזכרת בתיה , משלוחי פרחים לרחובות , משלוחי פרחים לנס ציונה , משלוחי פרחים לרמלה , משלוחי פרחים לגדרה , משלוחי פרחים ליבנה, משלוחי פרחים לקדרון , משלוחי פרחים ליישובי גדרות , משלוחי פרחים לפתחיה , משלוחי פרחים לקרית עקרון, משלוחי פרחים למישר, משלוחי פרחים לפתחיה, משלוחי פרחים ליד רמב"ם, משלוחי פרחים לבילו סנטר, משלוחי פרחים לחולדה, משלוחי פרחים לטל שחר, משלוחי פרחים לנצר חזני ועוד מגוון אזורים רחב. תוכלו למצוא את רשימת האזורים המלאה באתר הבית שלנו flowerpoint.co.il  – באתר תוכלו לבצע רכישה מאובטחת ולהזמין משלוח פרחים לסילבסטר עד פתח הבית או לבצע איסוף עצמי. חשוב לציין, צוות השליחים שלנו מגיע עד אליכם ברכבים ממוזגים למען שמירה על איכות וטריות הפרחים החשובה לנו כל כך. 
לסיכום, נשמח להפוך בשבילכם ולאהובכם את פתיחת השנה החדשה לחוויה מעולה ושמחה, מלאה בתשוקה וכמובן אהבה רבה ולעמוד לרשותכם לכל בקשה ושאלה בטלפון – 08-9190066. 
אז בלי לשבור את הראש בחיפושים מיותרים אחר משלוחי פרחים לסילבסטר או משלוחי פרחים לנובי גוד הגעתם למקום הנכון ! זרי פרחים לסילבסטר , ורדים לסילבסטר ומתנות מיוחדות ומרשימות במגוון ענק במיוחד בשבילכם.
צוות השוזרים והשוזרות שלנו שמח לאחל לכולכם ללא יוצא מן הכלל Happy new year ! 

אהבתם שתפו

רוצים לקרוא עוד ?

מארזי מתנה לולנטיין 2023

אם חיפשתם או התעניינתם במארז מתנה לולנטיין בהחלט הגעתם למקום הנכון.אצלנו תוכלו למצוא מגוון מארזי מתנה ליום האהבה הבינלאומי, בין אם מארזי שוקולד לולנטיין או

זרי פרחים לולנטיין 2023

אם חיפשתם להזמין משלוח פרחים לולנטיין בהחלט הגעתם למקום הנכון!אצלנו בפלאוור פוינט תוכלו למצוא מגוון זרי פרחים ומתנות לולנטיין באיכות הגבוה ביותר.אנחנו ממליצים להיערך להזמנת

10 זרי פרחים מושלמים לט"ו באב

טו באב הוא חג מאוד אהוב ופופולארי בקרב ישראלים רבים ואין חיבור טוב ומושלם יותר מזר פרחים רענן וצבעוני ליום הזה, כמובן שאפשר ואף מומלץ

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזור לחנות
      הפעלת קוד קופון