0 0.00

משלוחי פרחים לפורים

פלאוור פוינט – Flower Point – פרחים – מתנות – אהבה !

אם חיפשתם אחר משלוחי פרחים לפורים בהחלט הגעתם למקום הנכון. חנותנו ממוקמת בסמוך למרכז הקניות בילו סנטר. ממש כמו פרח בשממה, באנו להאיר ולשמח אתכם עם פרחים טריים ומרהיבים, מתנות מיוחדות ואווירה צעירה , נעימה וחדשנית.

אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של זרי פרחים מיוחדים, סידורי פרחים, זרי כלה, קישוטי רכב, בלונים, מארזי שוקולד איכותיים, סחלבים, עציצים לבית ולמשרד, סיגרים משובחים, יינות ומשקאות ועוד..
בנוסף, תמצאו אצלנו מגוון רעיונות לעיצוב הבית – אגרטלים, קערות, ואזות, סלסלות מיוחדות וכו'.
סוקולנטים מיוחדים, קקטוסים עמידים לבית, ועוד מגוון רחב של צמחים עמידים במיוחד.

להלן פרטים לגבי משלוחי פרחים לפורים !

חג פּוּרִים הוא אחד מחגי ישראל, הנחוג בי"ד באדר ("פורים דפרזים") ברוב המקומות, או בט"ו באדר ("פורים דמוקפים" או "שושן פורים") בערים מוקפות חומה.
חג פורים נקבע כיום הודאה לאלוהים, מכיוון שעל פי המסורת היהודית בחג זה ניצלו היהודים באימפריה הפרסית מרצח עם שזמם לבצע בהם המן הרשע, המשנה למלך אחשוורוש.
מקור המסורת במגילת אסתר, על פיה נקרא החג על שום ה"פור" (גורל; מאכדית) שהטיל המן כדי לקבוע את היום שבו יבוצע הטבח ביהודים. בעקבות רצף אירועים המתוארים במגילה, התהפך הגלגל, ובזכות אסתר סוכלה מזימתו של המן שנתלה, והיהודים הם שהרגו באותו יום באויביהם. י"ג באדר, ערב פורים ויום הטבח המתוכנן, הוא יום תענית אסתר.
מצוות החג כוללות את קריאת מגילת אסתר בלילה וביום, מתנות לאביונים, מסירת משלוחי מנות איש לרעהו ועריכת סעודת פורים שבה מקובל להשתכר "עד-דְלֹא-ידע". החג מצטיין במאפייני השמחה שבו, לבישת תחפושות ומסכות, בדחנות והרעשה ברעשנים. כמו כן, מאפה מתוק שמקובל לאכול בתקופת החג הוא אוזן המן.
תקופת החגים מתקרבת אלינו בצעדי ענק ! חג פורים הוא אחד מהחגים האהובים ביותר בקרב ישראלים. כמו בכל חגי ישראל ובפרט בחג פורים נהוג לפנק אנשים אהובים במתנה או זר פרחים לפורים רענן וצבעוני. אנו ממליצים לכם להתכונן ולהזמין משלוח פרחים לפורים מבעוד מועד ולא לחכות לרגע האחרון. אם אין לכם זמן או שבכל זאת נזכרתם מאוחר תדעו שאנו נותנים שירות משלוחי פרחים לפורים ומשלוחי פרחים לכלל חגי ישראל. 
תמיד כיף לדאוג לבני משפחה, חברים קרובים, מכרים לעבודה, קולגות וכל מי שחשוב לנו בתקופה המיוחדת הזו של השנה. אם אתם רוצים לפתוח את חג הפורים באנרגיות חיוביות, זרי פרחים וסידורי פרחים מושלמים או כל מתנה אחרת הגעתם למקום הנכון !
אצלנו ב – Flower point  פרחים – מתנות – אהבה – בהחלט תמצאו את כל מה שחיפשתם!
החל מ – זרי פרחים מושלמים לפורים , סידורי פרחים לפורים , ורדים לפורים, מתנות נחמדות, בלונים, מארזי שוקולד מתוקים, עציצים וסחלבים, צמחים לבית ולמשרד, שוקולדים, בלונים בכיתוב אישי למשל – חג פורים שמח , פורים שמח ומבדח או כל כיתוב אחר שרק תבקשו. 
אנו מזמינים אתכם לבקר אצלנו בחנות הפרחים והמתנות שלנו הממוקמת ברחוב בוסי סנט ג'ורג 20 בבילו סנטר ( עקרון 2000 ) צמוד לעיר רחובות . אצלנו בחנות הפרחים נשמח להציע לכם מגוון רחב של מוצרים, זרי פרחים, עציצים בלונים ומתנות לחג פורים . 
אם אתם מעוניינים לשלוח זר פרחים לפורים או מתנה מיוחדת לאדם אהוב לחג פורים , אנו מציעים שירות משלוחים באזורים נרחבים – משלוחי פרחים למזכרת בתיה , משלוחי פרחים לרחובות , משלוחי פרחים לנס ציונה , משלוחי פרחים לרמלה , משלוחי פרחים למצליח, משלוחי פרחים לנצר חזני, משלוחי פרחים לגדרה , משלוחי פרחים ליבנה, משלוחי פרחים לקדרון , משלוחי פרחים ליישובי גדרות , משלוחי פרחים לפתחיה , משלוחי פרחים לקרית עקרון, משלוחי פרחים למישר, משלוחי פרחים לפתחיה, משלוחי פרחים ליד רמב"ם, משלוחי פרחים לחולדה, משלוחי פרחים לטל שחר, משלוחי פרחים לנצר חזני ועוד מגוון אזורים רחב. תוכלו למצוא את רשימת האזורים המלאה באתר הבית שלנו flowerpoint.co.il  – באתר תוכלו לבצע רכישה מאובטחת ולהזמין משלוח פרחים לפורים עד פתח הבית או לבצע איסוף עצמי. חשוב לציין, צוות השליחים שלנו מגיע עד אליכם ברכבים ממוזגים למען שמירה על איכות וטריות הפרחים החשובה לנו כל כך. 
לסיכום, נשמח להפוך בשבילכם ולאהובכם את חג הפורים לחוויה מעולה ושמחה ולעמוד לרשותכם לכל בקשה ושאלה בטלפון – 08-9190066. 
אז בלי לשבור את הראש בחיפושים מיותרים אחר משלוחי פרחים לפורים , הגעתם למקום הנכון ! זרי פרחים לפורים לבושים בשלל צבעים ומתנות לפורים במגוון ענק במיוחד בשבילכם.
צוות השוזרים והשוזרות שלנו מאחל לכם חג פורים שמח ומבדח ! 

אהבתם שתפו

רוצים לקרוא עוד ?

מארזי מתנה לולנטיין 2023

אם חיפשתם או התעניינתם במארז מתנה לולנטיין בהחלט הגעתם למקום הנכון.אצלנו תוכלו למצוא מגוון מארזי מתנה ליום האהבה הבינלאומי, בין אם מארזי שוקולד לולנטיין או

זרי פרחים לולנטיין 2023

אם חיפשתם להזמין משלוח פרחים לולנטיין בהחלט הגעתם למקום הנכון!אצלנו בפלאוור פוינט תוכלו למצוא מגוון זרי פרחים ומתנות לולנטיין באיכות הגבוה ביותר.אנחנו ממליצים להיערך להזמנת

10 זרי פרחים מושלמים לט"ו באב

טו באב הוא חג מאוד אהוב ופופולארי בקרב ישראלים רבים ואין חיבור טוב ומושלם יותר מזר פרחים רענן וצבעוני ליום הזה, כמובן שאפשר ואף מומלץ

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזור לחנות
      הפעלת קוד קופון