0 0.00

משלוחי פרחים לטו בשבט

פלאוור פוינט – Flower Point – פרחים – מתנות – אהבה !

אם חיפשתם אחר משלוחי פרחים לטו בשבט בהחלט הגעתם למקום הנכון. חנותנו ממוקמת בסמוך למרכז הקניות בילו סנטר. ממש כמו פרח בשממה, באנו להאיר ולשמח אתכם עם פרחים טריים ומרהיבים, מתנות מיוחדות ואווירה צעירה , נעימה וחדשנית.

אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של זרי פרחים מיוחדים, סידורי פרחים, זרי כלה, קישוטי רכב, בלונים, מארזי שוקולד איכותיים, סחלבים, עציצים לבית ולמשרד, סיגרים משובחים, יינות ומשקאות ועוד..
בנוסף, תמצאו אצלנו מגוון רעיונות לעיצוב הבית – אגרטלים, קערות, ואזות, סלסלות מיוחדות וכו'.
סוקולנטים מיוחדים, קקטוסים עמידים לבית, ועוד מגוון רחב של צמחים עמידים במיוחד.

להלן פרטים לגבי משלוחי פרחים בטו בשבט !

" טו בשבט הגיע חג לאילנות " אין ספק שזה החג שלנו ! 
ט"וּ בשבט
, חמישה-עשר בשבט, ראש השנה לאילנות או ראש השנה לאילן (בלשון המשנה) הוא מועד בלוח העברי המצוין ביום ט"ו בחודש שבט, ומציין את ראש השנה למניין השנים של פירות האילן בארץ ישראל.
לציון זמן זה כראש-שנה ישנה השפעה על קיום המצוות התלויות בארץ, הנוהגות בפירות האילן. חלקן תלויות בגיל העץ, כגון ערלה ונטע רבעי, וחלקן תלויות בשנה באופן כללי, כגון ביכורים, מעשר שני ומעשר עני. בשל מרכזיותו של התאריך בהקשר לחיבת הארץ וקדושתה זכה יום זה למשמעויות רבות לאורך השנים.
נהוג לאכול ביום זה מפירות ארץ ישראל, במיוחד מפירות שבעת המינים, ויש הנוהגים לערוך בו "סדר ט"ו בשבט" (על פי נוסח "תיקון פרי עץ הדר" נוסחים מודרניים או מסורות קהילתיות אחרות).
מאחר שמאפייניו ההלכתיים של החג ייחודיים לארץ ישראל, הם לא באו לידי ביטוי בקהילות ישראל בגולה אלא ברמז וסימן בלבד, יש שנהגו לאכול פירות שגדלו בגולה המזכירים את פירות הארץ ולכוון לפירות ארץ ישראל או לאכול מפירות שהובאו משומרים מהארץ כגון בצורת פירות יבשים.
בתקופת העליות שלפני קום המדינה היה בט"ו בשבט רושם מיוחד של חגיגה בסימן התעוררות האומה לתחיית היישוב בארץ ישראל. כיום מצוין ט"ו בשבט גם כמעין חג טבע, ורבים נוהגים לציין אותו בנטיעת עצים ובעיסוק בענייני איכות הסביבה.
תקופת החגים מתקרבת אלינו בצעדי ענק ! טו בשבט הוא אחד מהחגים האהובים ביותר בקרב ישראלים. כמו בכל חגי ישראל ובפרט בטו בשבט נהוג לפנק אנשים אהובים במתנה או זר פרחים לטו בשבט המכונה גם חג לאילנות או ראש השנה לאילנות .אנו ממליצים לכם להתכונן לטו בשבט מבעוד מועד ולא לחכות לרגע האחרון. אם אין לכם זמן או שבכל זאת נזכרתם מאוחר תדעו שאנו נותנים שירות משלוחי פרחים לטו בשבט ומשלוחי פרחים לכלל חגי ומועדי ישראל. 
תמיד כיף לדאוג לבני משפחה, חברים קרובים, מכרים לעבודה, קולגות, אבא ואמא, סבא וסבתא, בן/בת זוג וכל מי שחשוב לנו בתקופה המיוחדת הזו של השנה. אם אתם רוצים לפתוח את טו בשבט באנרגיות חיוביות, בהחלט הגעתם למקום הנכון – זרי פרחים לטו בשבט וסידורי פרחים מושלמים או כל מתנה אחרת תמצאו רק ב – פלאוור פוינט
אצלנו ב – Flower point  פרחים – מתנות – אהבה –  ( פלאוור פוינט ) בהחלט תמצאו את כל מה שחיפשתם!
החל מ – זרי פרחים לטו בשבט , סידורי פרחים לטו בשבט , ורדים לטו בשבט , שתילים לטו בשבט, עציצים לטו בשבט, מתנות לטו בשבט , בלונים, מארזי שוקולד מתוקים, עציצים וסחלבים, צמחים לבית ולמשרד, שוקולדים, דובי פרוותי , בלונים לטו בשבט בכיתוב אישי למשל – טו בשבט שמחטו בשבט הגיע חג לאילנות או כל כיתוב אחר שרק תבקשו. 
אנו מזמינים אתכם לבקר אצלנו בחנות הפרחים והמתנות שלנו הממוקמת ברחוב בוסי סנט ג'ורג 20 במתחם הקניות הגדול בישראל בילו סנטר ( עקרון 2000 ) ליד רחובות . אצלנו בחנות פרחים נשמח להציע לכם מגוון רחב של מוצרים, זרי פרחים לטו בשבט , עציצים בלונים ומתנות לטו בשבט . 
כמו בכל שנה תמצאו אצלנו מארזים לטו בשבט ,מיוחדים ומהודרים בשילוב פירות יבשים.  
אם אתם מעוניינים לשלוח זר פרחים לטו בשבט או מתנה מיוחדת לאדם אהוב לטו בשבט , אנו מציעים שירות משלוחי פרחים לטו בשבט באזורים נרחבים – משלוחי פרחים למזכרת בתיה , משלוחי פרחים לרחובות , משלוחי פרחים לנס ציונה , משלוחי פרחים לרמלה , משלוחי פרחים למצליח, משלוחי פרחים לנצר חזני, משלוחי פרחים לגדרה , משלוחי פרחים ליבנה, משלוחי פרחים לקידרון , משלוחי פרחים ליישובי גדרות , משלוחי פרחים לפתחיה , משלוחי פרחים לקריית עקרון, משלוחי פרחים למישר, משלוחי פרחים לפתחיה, משלוחי פרחים ליד רמב"ם, משלוחי פרחים לחולדה, משלוחי פרחים לטל שחר, משלוחי פרחים לנצר חזני , משלוחי פרחים ליסודות ועוד מגוון אזורים רחב. תוכלו למצוא את רשימת האזורים המלאה באתר הבית שלנו flowerpoint.co.il  – באתר תוכלו לבצע רכישה מאובטחת ולהזמין משלוח פרחים לטו בשבט עד פתח הבית או לבצע איסוף עצמי. חשוב לציין, צוות השליחים שלנו מגיע עד אליכם ברכבים ממוזגים למען שמירה על טריות ואיכות הפרחים החשובה לנו כל כך. 
לסיכום, נשמח להפוך בשבילכם ולאהובכם את חג הטו בשבט לחוויה מעולה ושמחה ולעמוד לרשותכם לכל בקשה ושאלה בטלפון – 08-9190066. 
אז בלי לשבור את הראש בחיפושים מיותרים אחר משלוחי פרחים לטו בשבט , הגעתם למקום הנכון ! זרי פרחים לטו בשבט באווירת החג ומתנות מיוחדות ומרשימות לטו בשבט במגוון ענק במיוחד בשבילכם.
צוות השוזרים והשוזרות שלנו מאחל לכם ולאילנות האהובות שלנו – ט"ו בשבט שמח ! 

אהבתם שתפו

רוצים לקרוא עוד ?

מארזי מתנה לולנטיין 2023

אם חיפשתם או התעניינתם במארז מתנה לולנטיין בהחלט הגעתם למקום הנכון.אצלנו תוכלו למצוא מגוון מארזי מתנה ליום האהבה הבינלאומי, בין אם מארזי שוקולד לולנטיין או

זרי פרחים לולנטיין 2023

אם חיפשתם להזמין משלוח פרחים לולנטיין בהחלט הגעתם למקום הנכון!אצלנו בפלאוור פוינט תוכלו למצוא מגוון זרי פרחים ומתנות לולנטיין באיכות הגבוה ביותר.אנחנו ממליצים להיערך להזמנת

10 זרי פרחים מושלמים לט"ו באב

טו באב הוא חג מאוד אהוב ופופולארי בקרב ישראלים רבים ואין חיבור טוב ומושלם יותר מזר פרחים רענן וצבעוני ליום הזה, כמובן שאפשר ואף מומלץ

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזור לחנות
      הפעלת קוד קופון