0 0.00

קיבלתם זר ? כך תשמרו עליו לאורך זמן!

Page_Thumb_330

 קיבלתם זר ?
ככה תשמרו עליו לאורך זמן ..

  1. שלב ראשוןקנית או קיבלת זר מושלם

מה שבדרך כלל היה קורה מיד מסירים ממנו את האריזה ומכניסים אותו לאגרטל? זו הטעות הראשונה שלכם !

זר הפרחים נקנה בדרך כלל כשהגבעולים חתוכים בזווית ישרה, שמונעת מהם לשתות את המים שבאגרטל באופן אידאלי.

כדי לשמור על פרחים רעננים לאורך זמן חשוב מאוד לחתוך את כל הגבעולים בזווית אלכסונית של 45 מעלות בעזרת סכין חדה או מזמרה {ולא בעזרת מספריים שמועכים את הגבעול}, על מנת להגדיל את שטח הספיגה. מומלץ לחדש את החיתוך כל יומיים או שלושה.

בנוסף, גזרו עם מספריים את כל העליים התחתונים של הגבעולים {אלה שנוגעים במים} כדי שהמים לא יזדהמו וייצרו חיידקים ובקטריות שיאיצו את נבילת הזר.

  1. שלב שני – בחירת אגרטל

אגרטלים מגיעים במגוון צורות, צבעים וחומרים, אבל כדאי שתדעו שאם אתם מעוניינים לשמור על הפרחים רעננים לאורך זמן כדאי לכם לבחור דווקא באגרטל מזכוכית ולא בכזה שעשוי מאלומיניום או מתכת.

 אגרטל נקי – כמה שזה חשוב ..

בקטריות מאיצות את תהליך הנבילה של הפרחים, לכן חשוב מאוד לרחוץ לפני השימוש את האגרטל במים חמים וסבון, או אפילו יותר טוב – באקונומיקה.

  1. שלב שלישי מיקום האגרטל

כדאי להניח את האגרטל במקום מוצל ולא חם שמואר בשמש עקיפה, ולא בקרבת מזגן או מפיץ חום משום שאלה גורמים להתייבשות מהירה של הזר.

המיקום האידיאלי לזר הפרחים, מרכז הבית – מקום מואר ונעים.

 שמרו על מים צלולים באגרטל

רוב האנשים ממלאים מים באגרטל פעם אחת ושוכחים מזה עד שהפרחים כבר נבולים מידי, מבחינת הפרחים מדובר באסון.

אם אתם רוצים לשמור על הפרחים רעננים יותר מיומיים אתם חייבים לשמור על המים באגרטל נקיים וצלולים וכמובן לא לשכוח להוציא פרחים נבולים ועלים שנשרו למים, שמאיצים את תהליך הנבילה גם בפרחים החיים.

הוסיפו לאגרטל ״מאריכי חיים״

קיימים שני סוגים של ״מאריכי חיים״ שישמרו על הפרחים שלך הכי יפים שיש :

הראשון והמומלץ יותר – שקיות קטנטנות של ״מזון לפרחים״, אצלנו תקבלו במתנה עם כל זר (:

השני – כפית אקונומיקה בשילוב חצי כפית סוכר יעשו עבודה מעולה.

 שמרו על הזר במקרר

אם אתם קונים זר במיוחד לאירוע, כמו ערב החג, וחשוב לכם שהוא יראה במיטבו כשמגיעים האורחים – שמרו אותו במקרר בדיוק כפי ששומרים את הפרחים בחדרי קירור בחנויות הפרחים. הטמפ' המומלצת כ – 5 מעלות, בדיוק כמו פירות וירקות.

לסיכום : 

ברגע שזר הפרחים באגרטל מקבל את הטיפול הראוי הוא יכול להכפיל ואפילו לשלש את אורך חייו. מדובר בכמה פעולות פשוטות שכל אחד מכם יכול לעשות כדי לשמור על הפרחים לכמה שיותר זמן. כמובן שחשוב לזכור את מה שציינו גם בהתחלה. וודאו שהפרחים שאתם קונים מגיעים ממקור איכותי וקיבלו את הטיפול הראוי ביותר עד שהגיעו אליכם וכך תבטיחו שהטיפול המסור שלכם יעבוד.

אנו מזמינים אותכם  להנות מרכישה מאובטחת, לקבל שירות מקצועי, להתייעץ עם אנשי החנות בכל שאלה שיש לכם לגבי הפרחים וליצור איתנו קשר באהבה רבה.

בהצלחה !!!

אהבתם שתפו

רוצים לקרוא עוד ?

מארזי מתנה לולנטיין 2023

אם חיפשתם או התעניינתם במארז מתנה לולנטיין בהחלט הגעתם למקום הנכון.אצלנו תוכלו למצוא מגוון מארזי מתנה ליום האהבה הבינלאומי, בין אם מארזי שוקולד לולנטיין או

זרי פרחים לולנטיין 2023

אם חיפשתם להזמין משלוח פרחים לולנטיין בהחלט הגעתם למקום הנכון!אצלנו בפלאוור פוינט תוכלו למצוא מגוון זרי פרחים ומתנות לולנטיין באיכות הגבוה ביותר.אנחנו ממליצים להיערך להזמנת

10 זרי פרחים מושלמים לט"ו באב

טו באב הוא חג מאוד אהוב ופופולארי בקרב ישראלים רבים ואין חיבור טוב ומושלם יותר מזר פרחים רענן וצבעוני ליום הזה, כמובן שאפשר ואף מומלץ

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזור לחנות
      הפעלת קוד קופון